2013. július 5., péntek

Párnahuzatból szoknyák

Kriszti iker-keresztlányainak szülinapja közeleg, gyártjuk az ajándékokat, így került a kezembe ez a párnahuzat, turkálós, bár már nem ragyog egykori szépségében, de a királylányos mintája miatt csak megvettem:
Miután szétvágtam, elkezdtem nézegetni a csíkjait, hogy hogyan is variáljak ki belőle két szoknyácskát. Sajnos ez most nem hajtva volt a zárt végén, hanem varrva, így az átlapolással együtt sem jött ki belőle négy, teljes szélességű panel a tervem szerint (hogy a keskeny díszcsík legyen két piros csíknyi darabok alján), pedig a végén már kiegyeztem volna két egyforma szoknyával is, az eredeti, nem teljesen egyforma elképzelés helyett. Három panelem lett, így egyet elfeleztem a két egyforma másik kiegészítésére. Először nézegettem, hogy kötényforma betoldás legyen-e belőle a szoknyák elején, aztán úgy döntöttem, hogy inkább két darabban, oldalrésznek kerülnek bele. Innen már gyors, és egyenes (csupa egyenes varrással, kezdőknek  ajánlott) út vezetett idáig:

Irány a turkálók lakástextil részlege! :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...