2013. március 7., csütörtök

Vágódeszkából fogas I.

A gyerkőcök törölközőinek szerettem volna egy új fürdőszobai akasztót.
Keresetem, kutattam, és amikor a szerencse is mellém szegődött, találtam négy darab hal kinézetű vágódeszkát (7,5 éve nászajándékba kaptuk, azóta őrizgettem) és három darab ecseri piacon vásárolt akasztót. És ekkor összeállt a kép!


Ezek az előkerült tárgyak:




Itt pedig, hogy mivé alakult közülük - egyenlőre - az egyik darab:

 
Tehát az első akasztó elkészült. 
Hogy miért pont egy szervírozótálon fényképeztem? Annak csak pihent agyam a megmondhatója. :)



Az alábbi oldalon lépésről lépésre megtekinthető az átalakulás menete:

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Nagyon szeretem, hogy amikor alkotsz, nem a hobbiboltba indulsz... Azt hiába nevezik "kreatívnak" :) Nálad sok minden az!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon jól esett, amit írtál! :))
      Tény, hogy a hobbiboltban csak festéket szoktam venni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...