2013. március 29., péntek

Játéktároló gumiból

Nagyon sok játék halmozódik fel az évek folyamán a gyerekes családoknál. Mint ahogy nálunk is. Némi vigaszt nyújtott számunkra egy szennyestartóból  játéktárolóvá avanzsált szerkezet. Hihetetlen mennyiséget  tud(ott) magába rejteni. Pontosabban elrejteni. Ami oda (főként az aljára) egyszer bekerült, azt soha többé nem láttuk (vagy csak kínkeservesen). Aztán jött az ötlet, hogyan lehetnek ezen változtatni! :)

Itt az eredeti játéktárolónk.


Itt pedig, az átalakult. 
Szuperül működik: a gumik megfogják a játékokat, de engedik, hogy bármit kivegyek akár alulról is. :)

Itt pedig a képes leírás az átalakulás történetéről:

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogjaidra! Nagyon szépek a munkáid, az ötleteid fantasztikusak! :)
    Szép estét!
    KingaIzabella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy ezt írtad! Épp magam alatt voltam, és erre jössz Te! :)) Köszönöm szépen, és Neked is szép estét!

      Törlés
    2. Rájöttem, hogy ezt valószínűleg nem is nekem címezted. Többen írjuk a Régiből újat, és ezt a posztot pont én írtam. Mindenesetre örülök annak is, ha másnak szántad, mert mindenkinek szeretem a munkáit. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...