2012. december 22., szombat

Pulóverből párna

Mentsük, ami menthető, és ajándékozzunk is egyben!
Egy csodásan finom anyagú, gépi kötött pulóver színe a nap fakító hatásának esett áldozatul:


A varrások mellett levágtam az ujjait, valamint ahol így nem lehetett kivédeni a felfutást, ott sűrű cikkcakk öltéssel varrtam a vágásvonalak mellett:


A kinyúlott részeket nem egyenesítettem, hanem ehhez szabtam a párna formáját, mindjárt kétszer, hogy a töltelék szivacstörmelék ne szökdössön használat közben:


A nyakrészre varrtam két gomblyukat, ezek rögzítik a pulóver aljával "becsomagolt" párnát a huzatban:


A felső szélen csak végigvarrtam, hogy fodorszerűen záródjön a párna teteje, és átmentettem a levágott ujjakról a gombokat:


Íme a végeredmény, bohó, finom puha, ám némiképp elegáns párna, ami díszít, de ha megfordítod, kellemesen támaszkodhatsz is rajta. Ezért kapja ajándékba legnagyobb keresztlányom, aki egyébként imádja a lilát...


Kevés varrást igényel, karácsony előtt pedig mindig jól jön egy plusz ajándék.

7 megjegyzés:

  1. Jól néz ki! Én még táskának is el tudnám képzelni egy plusz pánttal megoldva.

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Nem kivitelezhetetlen, de ahhoz sokkal több varrás kéne, bélés és hasonlók, mert túl puha. :o)

    VálaszTörlés
  3. Great idea.
    Have a Happy Christmas
    Nicole/Beadwright

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Tényleg kár lett volna ezt a gyönyörű lilát csak úgy hagyni kallódni...csúcs párna lett belőle!!!

    VálaszTörlés
  5. Thank you so much for posting to Refashion Co-Op’s Refashion First Friday!
    LaLaLauren
    Editor
    Refashionco-op.blogspot.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...