2010. május 27., csütörtök

Ingből nadrág és javítókészlet



Ezt az inget (szokás szerint) a turkálóban vettem, (szokás szerint) a mintája miatt, elsőre azt gondoltam, hogy majd varrok magamnak belőle egy jó blúzt.



Aztán persze sokáig várt a sorára, de most eljött a pillanat, és ... gyereknadrág lett belőle. Az egyik eleje részen volt egy kis szakadás, a másikon meg a mellzseb, így nem volt könnyű kiszabni minden részt. De végül a két rövid ujját is felhasználtam, azokból lettek az eleje szárak alsó részei, és a térdnél levő díszvarrások az eredeti ujja szabásvonalai.



A maradék darabokból pedig kivágtam a lehető legnagyobb téglalapokat, és bevasaltam őket merevítő közbéléssel. Most már csak arra várnak, hogy Kriszti körbetisztázza őket, és máris praktikus gyereknadrág-javítókészletté válnak, a biciklisek gumijavító tapaszainak mintájára.
Ez a nadrág meg megy a Meskára, ha valakinek megtetszett, 92-es méret. ;)

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...