2009. június 26., péntek

Ingből játéktároló

Sziasztok. A héten apukámnál voltunk vidéken nyaralni, bár nyaralásnak nem volt igazán mondható, mert végig szobafogságra voltunk ítélve a rossz idő miatt :-( Ezért gondoltam egyik délután egyet, és hogy a játékok ne csak szanaszét heverjenek apukámnál, vettem apukám régi flanelingjét, szabdaltam, varrtam, és lett belőle egy felakasztható játéktároló. A kép nem lett túl jó, ennyire azért nem lóg azon a vállfán :-). Elől a két kis zsebben az apró kirakós játékok kaptak helyet, a nagy zsebben az autók, társasok. Anyukám sok régi ruháját elhoztam, majd mutatom, hogy miket alkotok belőlük. (egyet elárulok, egy nagyon nagyon zöld kordbársony szoknya hatalmas zöld gombokkal - na abból tuti egy válltáska lesz :-) :-) )

6 megjegyzés:

  1. Klassz! :-)
    Mit is szoktak mondani? Ki unatkozik? A tehetetlen emeber? Hát, te nem tartozol közéjük!

    VálaszTörlés
  2. tényleg nem az unatkozó típushoz tartozom :-)
    azért köszi :-)

    VálaszTörlés
  3. Csudajó! Ott marad apukádnál, vagy viszitek haza?

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok!

    Aranyalma, ez most ott maradt apukámnál, de szerintem itthonra is fogok hasonlót varrni, mert nagyon praktikus :-)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a blog, de miért nem lehet feliratkozni rendszeres olvasásra?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...